Hlavné menu
Produkty v košíku

Doprava - možnosti, cena

1. KURÝR CZ - PLATBA DOBÍRKY V CZK!

 

Přepravní společnost doručuje zboží obvykle do 24/48 hodin od předání zásilky do přepravy. Za zboží na dobírku platíte kurýrovi v Českých korunách. Níže najdete podrobnější informace, týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

 

 

 

Cena za dopravu GLS
Oblast / (1-balík) < 10 kg < 30 kg
GLS 139 CZK 280 CZK
dobírka
+ 28 CZK
Platba v hotovosti na odběrném místě
+ 42 CZK
Platba kartou na odběrném místě
+ 42 CZK

 

 

Cena za dopravu Packeta
Oblast / (1-balík) < 8 kg
Packeta 113 CZK
dobírka
+ 28 CZK
Platba v hotovosti na odběrném místě
+ 42 CZK
Platba kartou na odběrném místě
+ 42 CZK


* Ceny za dopravu jsou uvedeny bez DPH a jsou orientační, pro přesné určení dopravy použijte NÁKUPNÍ KOŠÍK>> ODHAD DOPRAVY A DANE

DOPRAVA ZDARMA

Cena za dopravu Packeta
Oblasť / (1-balík) < 5659 CZK
>  5660 CZK
CZ * 113 CZK
ZADARMO
  5659 CZ vrátane dobierky
5660 CZ  vrátane dobierky
CZ + dobierka * 141 CZK
28 CZK

* Při dopravě zdarma je příplatek za váhu doúčtování při každé podmínce

 

  • Dni doručenia: pracovné dni
  • Časové rozmedzie doručenia: 8:00-17:00
  • Doba doručenia: zvyčajne do 48 hodín (po potvrdení oodoslaní Vašej objednávky platí v prípade objednania do 18:00 predchádzajúceho dňa

*a ak sú všetky položky z Vašej objednávky skladom

  

V prípade dodania na súkromnú adresu Vás bude doručujúci vodič kontaktovať telefonicky najneskôr 2 hodiny pred doručením zásielky, najskôr o 7:30. V prípade neúspešného pokusu o doručenie vykoná vodič nasledujúci deň druhý pokus.

Presný výber hodiny dodania nie je, bohužiaľ, možný. Pokiaľ prepravcom nebudete zastihnutý, bude Vás opätovné kontaktovať ohľadom nasledujúceho 2.termínu doručenia.

*objednávky prijaté cez víkend a počas sviatkov sú odovzdané do prepravy najbližší pracovný deň a doručované nasledujúci pracovný deň

 

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

 

  • Zásilku můžete sledovat na:  webe GLS
  • Informační linku přepravce: +420 567 771 111
  • Zeptejte se nás: Kontaktní formulář

 

Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo zásilky, které najdete následující den po odeslání objednávky ve své e-mailové schránce.

 

Převzetí a reklamace

 

Než zásilku převezmete, překontrolujte prosím nepoškozenost obalu, konkrétně:

 

  • Neporušenost bezpečnostní lepicí pásky
  • Nepoškozenost obalu - naražené rohy, proražení krycí fólie nebo obalu, polámaný Polystyren pod.
  • Pokud je obal jakkoli poškozen, uveďte do protokolu o převzetí zásilky výhradu: "Převzato s výhradou, poškozený obal".

 

Zjistili jste poškození zásilky až po jejím převzetí a odchodu přepravce?

 

    Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, kde uveďte:

  • číslo nákupního dokladu
  • číslo zásilky
  • co konkrétně není v pořádku (doporučujeme připojit i fotografii poškození)
  • kontakt na Vás