Hlavné menu
Produkty v košíku

Nejčastější dotazy - FAQ

OBJEDNÁVKY


1. Jak dlouho bude trvat dodání objednaného zboží?

Dodání objednaného zboží trvá obvykle do 24 hodin, pokud je zboží skladem. Informace o dostupnosti a předpokládané době dodání jsou uvedeny u každého produktu.

2. Jaká je cena za dopravu zboží?

Cena poštovného se pohybuje od 99 Kč a závisí na zvoleném dopravci. Podrobné informace o cenách poštovného naleznete na naší [Poštovné]

3. Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

Svou objednávku můžete zaplatit následujícími způsoby: na dobírku (při převzetí zboží), platební kartou předem nebo bankovním převodem. Více informací naleznete na [Možnosti platby]
.
5. Mohu si zboží objednat telefonicky?

Ano, můžete. Můžete kontaktovat náš tým zákaznické podpory na [zde]
.
6. Jak mohu uplatnit svůj slevový kód?

Pokud jste obdrželi kód slevového kupónu, můžete jej použít v nákupním košíku v části "Pokud máte kód slevového kupónu, zadejte jej níže:".

7. Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?

Stav své objednávky můžete zkontrolovat prostřednictvím svého účtu nebo prostřednictvím odkazu zkontrolovat stav objednávky, který se nachází v potvrzovacím e-mailu. V případě potřeby nás neváhejte [kontaktovat](/kontakt/) a zeptejte se našeho zákaznického servisu.

8. Jak funguje Zásilkovna, výdejná místa?

Zásilkovny jsou sběrná místa po celé zemi, kde si můžete svou objednávku osobně vyzvednout. Poté, co obdržíte textovou zprávu s kódem, stačí kód ukázat obsluze na příslušném výdejním místě. Svůj balíček si pak můžete vyzvednout kdykoli do 7 dnů od obdržení zprávy. Více informací o službě Parcel Service naleznete na [zde].
.
9. S jakými přepravními společnostmi spolupracujeme?

Zboží zasíláme prostřednictvím různých přepravních společností, které si vyberete v posledním kroku objednávkového procesu. Seznam přepravních společností naleznete také na [Přeprava].
.
10. Co dělat v případě neúspěšné platby?

V případě neúspěšné platby máte dvě možnosti - vrátit se na platební bránu prostřednictvím svého účtu (pokud jste registrovaný zákazník) nebo prostřednictvím potvrzovacího e-mailu (pro neregistrované zákazníky). Odkaz pro návrat k platbě najdete buď u poslední objednávky (pro registrované zákazníky), nebo na konci potvrzovacího e-mailu (pro neregistrované zákazníky).

11. Mohu nakupovat bez registrace?

Ano, můžete u nás nakupovat bez registrace. V pokladně je třeba mít zaškrtnuté políčko "bez registrace".

 

ZAPLACENÍ

1. Na jakou adresu mám zboží zaslat zpět?

Adresu pro vrácení, výměnu zboží naleznete na [Vrácení, výměna, vrácení zboží] (/vrácení-výměna-vrácení/).

2. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace, výměny a vrácení zboží?

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, ale snažíme se, aby tato doba byla co nejkratší. Doba vyřízení reklamace závisí také na tom, kdy obdržíme váš balíček od kurýrní společnosti, a také na vytíženosti našich kolegů ve skladu. Pokud chcete zjistit stav reklamace, můžete nás kontaktovat na našem zákaznickém servisu.

3. Jak dlouho trvá výměna zboží?

Pokud je vámi požadované zboží skladem, trvá výměna přibližně 7 pracovních dnů od okamžiku, kdy obdržíme váš balíček.


4. Mohu zboží vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží lze vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. K tomu stačí vyplnit reklamační formulář, který je součástí balení a je přiložen spolu se zbožím. Více o reklamaci, výměně a vrácení zboží se dozvíte na našich webových stránkách.

 

OSOBNÍ ODBĚR

 

1. Máte kamennou prodejnu?

Ne, nemáme kamennou prodejnu, máme pouze sklad.

2. Mohu svou rezervaci prodloužit v Zásilkovne prodloužit?

Po obdržení SMS zprávy a e-mailu máte 7 dní na rezervaci zboží v obchodě. Rezervaci lze prodloužit po telefonické dohodě. Kontakt na zákaznický servis naleznete na našich webových stránkách -> Kontakt
.

 

ZBOŽÍ

1. Jak vybrat správnou velikost bandáže?

Při výběru najdete u každého výrobku tabulku velikostí, která vám pomůže určit vhodnou velikost bandáže. Porovnejte údaje z tabulky se svými osobními mírami a na základě toho vyberte správnou velikost. Pokud byste se přesto spletli, můžete zboží vyměnit za jinou velikost. Pokud si nejste jisti výběrem velikosti, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím zákaznického servisu.

2. Jak vybrat správnou velikost rovnátka?

Při výběru se řiďte tabulkou velikostí, kterou najdete u každého popisu. Změřte se podle této tabulky a vyberte si vhodnou velikost. Pokud vám ortéza nebude sedět, můžete ji snadno vyměnit nebo vrátit. Pokud máte jakékoli dotazy týkající se výběru velikosti, kontaktujte nás prosím na zákaznickém servisu.

3. Jak vybrat správnou velikost ortézy?

Při výběru najdete u každého výrobku tabulku velikostí, podle které byste se měli změřit a určit vhodnou velikost. Obvod a délka v tabulce představují reálné měření velikosti, kterou hledáte. Pokud si nejste jisti výběrem velikosti nebo potřebujete pomoci, neváhejte nás kontaktovat na našem zákaznickém servisu.

4. Co znamená, když je zboží "není skladem", "skladem", "u dodavatele, na cestě", "vyprodáno" a "na objednávku" ?

Pokud je položka skladem, znamená to, že ji máme skladem a bude vám odeslána do 24 hodin. Zboží u dodavatele, na cestě znamená, že je krátce skladem, které bude doplněno. Doba doplnění závisí na typu výrobku a dostupnosti u dodavatele. Předběžný termín dodání se dozvíte při zadávání objednávky. Pokud je položka označena jako "není skladem", znamená to, že položka není dočasně dostupná jak v našem skladu, tak ve skladu dodavatele, ale závisí to na typu výrobku. Zde doporučujeme využít funkci hlídacího psa, po zadání vašeho e-mailu obdržíte oznámení o skladových zásobách. Zboží na objednávku znamená, že zboží momentálně nemáme skladem, ale můžeme ho velmi rychle objednat u dodavatele. Pro více informací o dostupnosti jednotlivých druhů zboží kontaktujte náš zákaznický servis -> kontakt.
.
5. Co znamená, když je u zboží uvedeno "výprodej", "výprodej", "výprodej" a "nové" ?

 

 

 

Adresa pro doručení reklamace v QR kódu.